تأملات

وبلاگ شخصی علی مراد

تأملات

وبلاگ شخصی علی مراد

  • ۰
  • ۰

یکی از مخاطبان وبلاگ از خودشناسی پرسیده اند. جواب من «نمی دانم» است. ولی منابعی که در این زمینه به آن برخورده ام را می توانم معرفی کنم. (صرفا برخورده ام و  تحقیقی در کار نیست.)

درس گفتار اخلاق کاربردی، مصطفی ملکیان. در آخر جلسه اول یکی از حضار در مورد خودشناسی سوال می کنند که استاد پاسخ کوتاهی می دهد. ضمنا من بر این باورم که محتوای این درسگفتار نیز می تواند به خودشناسی کمک کند. نمودار مباحث این درسگفتار در همین وبلاگ موجود است. لینک

سخنرانی مصطفی ملکیان با عنوان قاعده، ضرورت و آثار خودشناسی. لینک

کتاب انسان در جستجوی خویشتن، رولو مِی، ترجمه سید مهدی ثریّا، نشر دانژه (خودم نخوانده ام)

این لیست را هم نگاهی بیاندازید.

----

از همه ی خوانندگان این وبلاگ در خواست نقد های منصفانه دارم. لطفا در دلتان فحش ندهید، بنویسید. چون یکی از انگیزه های من با نویسنده ی این مطلب یکی است.

  • ۹۴/۰۳/۰۱
  • علی مراد

خودشناسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی