تأملات

وبلاگ شخصی علی مراد

تأملات

وبلاگ شخصی علی مراد

  • ۰
  • ۰

«می تنکا»(Mi Tenka) اسمیست که دیروز برای موبایلم انتخاب کردم. می تنکا را دو سال پیش از یکی از عزیزترین دوستانم هدیه گرفتم. اطرافیان من تمایل دارند که می تنکا را با یک اسمارت فون عوض کنم. چرا؟ به هزار و یک دلیل که یک دلیلش عضویت در وایبر است.

من حاضر به پیوستن به جمع اسمارتفونیان نیستم. در حال حاضر دستمزد من ساعتی بیست هزار تومان است. و برای خرید یک گوشی ۵۰۰ هزار تومانی باید ۲۵ ساعت کار کنم. به علاوه راه اندازی و آشنایی با گوشی جدید هم وقت زیادی می خواهد. و همچنین کار با امکانات زیاد این گوشی نیز روزانه وقت زیادی از من خواهد گرفت.

جنگ و صلح کتابی ۱۴۵۷ صفحه ای است و مهم ترین مسئله در خوانده نشدنش کمبود زمان است. البته تمرکز لازم برای خواندن کتابی که ۵۰۰ شخصیت دارد و بی تمرکزی حاصل از کار با یک گوشبی مدرن به کنار.

با وفاداری به می تنکا هم یاد دوست عزیزم همیشه برایم زنده می ماند و هم زمان و قدرت فکری کافی برای خواندن جنگ و صلح برایم باقی می ماند.


  • ۹۳/۱۲/۱۰
  • علی مراد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی